
Customer Management Officer (40 uur)
Gedreven door melk, dat is Farmel. Dat zijn wij. Een betrouwbare partner in de wereld van zuivel. Wij leveren vloeibare zuivel, melkpoeder en boter aan verwerkers en eindgebruikers wereldwijd.
Met ons eigen netwerk van meer dan 250 melkveehouders en sterke connecties binnen de sector, opereren wij flexibel en spelen wij in op de behoeften van klanten in een dynamische markt. Dankzij korte communicatielijnen en persoonlijk contact doet Farmel zaken op een efficiënte, doortastende en persoonlijke manier.
Ons team bestaat uit ongeveer 60 professionals: een jonge en gedreven groep, die elk hun unieke vaardigheden en expertise meebrengen. Bij Farmel hechten we waarde aan persoonlijke ontwikkeling en samenwerking. We creëren een ontspannen werksfeer waarin persoonlijk contact met collega’s centraal staat en we samen in een informele setting werken. We zijn een ambitieus team dat voortdurend op zoek is naar kansen om samen te groeien en succesvol te zijn.
Om ons team uit te breiden, zijn wij op zoek naar een fulltime Customer Management Officer.


Jouw functie als Customer Management Officer
Als Customer Management Officer ben jij de verbindende schakel tussen onze klanten, leveranciers en de interne organisatie. Jij zorgt ervoor dat commerciële afspraken goed worden vertaald naar de organisatie en dat alles op rolletjes loopt. Jij bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de Sales Manager, zowel in administratieve als commerciële taken, en denkt actief mee over procesverbeteringen.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
- De eerste back-up van de Sales Manager bij afwezigheid, inclusief het zelfstandig sluiten van kleine deals met klanten en leveranciers
- Het vertalen van commerciële afspraken naar interne processen, met focus op KPI’s en klanttevredenheid
- Het ondersteunen van de Sales Manager bij administratieve taken zoals het opstellen van offertes, contractmanagement, aanvragen van kredietchecks en het verwerken van Masterdata
- Het fungeren als aanspreekpunt voor de interne organisatie bij afwijkingen op gemaakte afspraken
- Meedenken bij debiteuren- en crediteurenbeheer en het afhandelen van escalaties bij klachten en claims

Wij bieden
- Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf
- Een prettige werksfeer in een energiek team
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een marktconform salaris, afgestemd op jouw kennis en ervaring

Wij vragen
- Brede kennis van producten en inzicht in het vakgebied (HBO werk- en denkniveau)
- Kennis van en communicatieve vaardigheden in minimaal twee talen (bij voorkeur Duits en/of Frans)
- Inzicht in organisatorische en functionele verhoudingen
- Vaardigheid in het uitvoeren van organiserende en toetsende werkzaamheden
- Commerciële en communicatieve vaardigheden
- Nauwkeurigheid en stressbestendigheid

Solliciteren?
Zie jij jezelf als onze nieuwe Customer Management Officer en ben jij klaar om een belangrijke rol te spelen in ons bedrijf? Stuur dan je sollicitatie naar hr@farmel.nl of bel voor meer informatie naar Luca Lassche, 0683502051. Wij kijken uit naar je sollicitatie!